Pregledaj ostale
Natječaj – Ulaganje u vinarije i marketing vina
11 lipnja , 2018, 3:01 pm
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je u Narodnim novinama broj 53/2018 11. lipnja novi natječaj za mjeru Ulaganja u vinarije i marketing vina, iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018.
Prihvatljivi prijavitelji mjere Ulaganja u vinarije i marketing vina su: su poduzeća u sektoru vina (vinarije – fizičke ili pravne osobe upisane u Vinogradarski registar u trenutku podnošenja prijave) koja se bave proizvodnjom ili prodajom proizvoda iz dijela II. Priloga VII. Uredbe (EU) 1308/2013, organizacije proizvođača vina, udruženja dvaju ili više proizvođača ili sektorske organizacije.
Razina potpore iznosi do 50% prihvatljivih troškova i ovisi o veličini Podnositelja:
za mikro, mala i srednja poduzeća maksimalna potpora iznosi 50%,
za velika poduzeća s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna EUR potpora iznosi 25 %
za velika poduzeća potpora iznosi 24%.
Rok za podnošenje prijava je do 6. srpnja 2018., a Natječaj i detaljne upute dostupni su ovdje.